Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hva syns dere om det "yrket"? Horene er det synd på, hallikene kunne man vært foruten. De gjør det ikke fordi de VIL, men fordi de må. Syns synd på de jeg. . . . . . . . . . .
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg synes kjempesynd på de som har blitt ofre for menneskehandlere, og som blir voldtatt daglig, og kommer seg ikke ut av helvetet for bakmennene truer med å drepe familien deres i Moldova eller Litauen eller noe sånt...må være helt jævlig å leve sånn. De har kanskje trodd at de skulle jobbe som servitører eller vaskedamer i rike Norge, og endelig få råd til å brødfø sine gamle og syke foreldre...men neida, de skal selges som sexslaver, og de kommer seg ikke unna. De må jo betale penger til hallikene slik at ingen blir skada. Forsvinner ei av jentene må resten straffes! Det er sykt at det finnes slik virksomhet i Norge, og at det faktisk kan være noen vi kjenner som er med å støtte den!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det er jo svimlende summer det er snakk om. Og kundene må jo komme et steds fra. Jeg kan ikke med beste evne fatte og begripe hvordan en som kjøper den type hore greier å leve med seg selv. Greit nok å skulle kjøpe seg hore, men når jenta ser ut som hun er knappe 14, og ikke kan hverken norsk eller engelsk, bør man være så pass oppegående at man skjønner hva greia er. Og da heller finne seg ei man er sikker på gjør det av egen vilje...
grå :) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 kommer helt an på hvilken type hore det er snakk om. menneskehandel er ikke akseptabelt, men det finnes jo faktisk en del frivillige innejenter også. så lenge det er frivillig så ser jeg ikke problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå