Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 så nå må jeg passe på hele tiden. Det var litt lettere da han bare lå der ja=).
tøfflus Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg slenger meg på her. Jenta mi begynte å krabbe i går etter lenger tids prøving og feiling Mor så på med tårer i øynene og var sååå stolt!!Blir lett å huske datoen da Jenta mi er akkurat blitt 6 mnd. Hvor gammel er lillegutten din da?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hehe... Ja, det blir mer travel, men mye mer deilig også synes jeg! Mini krabber ikke på alle fire enda, men har ålt seg bortover siden han var 4,5 mnd, så vi har alt fått løpt litt etter ham ;-)
boble <3 Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Oj så gøy for dere begge:0) Jenta mi prøver så godt hun kan, men er ikke helt der enda...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 gutten min blir 7mnd i morgen. Han begynte å krabbe for en uke siden cirka. Ganske tidlig, men så har han stått og vugget i krabbestilling i nesten 3 mnd også da, så det var vel egentlig på tide nå=) Veldig morro å se utviklingen, men ikke så morro å hale han vekk fra vedovnen hele tiden, det er selvfølgelig den han synes er mest spennende akkurat nå=(......=) 6 mnd var jammen tidlig, til deg over her=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå