Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Kommer dere på båten? Jeg skal ta den første ferja (er ikke helt sikker på når den går, rundt 05-06) imrg natt/morgen. Slenger dere på? hehe;)
mayaya Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jadda! klart det! *hmm* HVIS mini har våkna. Noe det er mindre enn 1% sjanse for. *Knis*
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Fra hvor til hvor? Jeg sender ungene i barnehagen kl 0830, etter det er jeg ledig Med mindre de ringer fra jobben da...
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 da blir det verre for min del... sukk...
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 hvordan i svarte skal jeg komme meg opp kl 04 for å rekke ferge???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå