MissiM Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 kl 01;30 gikk vannet og første rie ( veldig kraftig menssmerte) kom ca 04;05...! Vannet fosset ikke akkurat, men det rant nedover lårene og trippet litt på badegulvet... Har kjent at det renner litt hele tiden Riene kommer med 15 min mellomrom, men det tetner vel på etter hvert Jeg er sååååå spent Ringte føden, og de ba meg bare ta et par paracet og sove videre.....-går jo ikke det! Umuuulig å få sove nå, men jeg tror jeg trenger det...! Må spise ferdig eplet først Ønsk meg lykke til da, jenter I løpet av dagen så er jeg mest sansynlig mamma ):O) 1 dag før termin... Gått opp 18 kg, forresten
calalalala Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Lykke lykke til Ååå, så spennende. Du må oppdatere på hva som skjer da!
jente08&jente2010<3 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 lykke til:) så spennende da:)skulle ønske det var min tur:) men neida, får vel bare vente 8 dager til jeg... iløpet av dagen er du nok mamma ja:)
lotta72 har fått Anders Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Lykke til:) En dag du vil huske resten av livet:)
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Masse,masse lykke til,ååå,dette er så spennende:) Gi oss tilbake meldig så snart du kan da:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 lykke til med fødslen,håper du får en flott opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå