Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Da har det skjedd her også.. det jeg har fryktet så lenge, og det han sa han aldri kom til å gjøre. Vi har hatt en sykt tøft år, ett år med sykdom, sykehusinnleggelse, alvorlig syke barn, ett år med ett helvete rett og slett. I sommer slet jeg skikkelig, og spurte han om vi burde ta en pause, men nei han elsket meg så veldig og ville ikke det. Det samme spurte jeg om i oktober, samme svar. Nå viser det seg at han har slitt med sine følelser for meg visst. Han har hatt "ett lokk over dem". Og så dro han på byen, og forførte ei jente og ble med henne hjem, han fikk ikke snøret helt i bånn men han prøvde nok alt han maktet!!!. En ting er visst man kan skylde på fylla, men vet dere hva han gjorde? han våknet dagen etter, og gjorde det igjen, og igjen og igjen... sendte meg en melding og satt der en times tid og småpratet for å være HYGGELIG, gav henne ett KYSS og takket for natten og ba om nummeret hennes!! Hele natten visste jeg at noe var galt. han svarte aldri på det spurte om på meldingene mine, han sendte meg sykt mange smser noe han aldri gjør.. jeg luktet lunten, men ville gi han en sjangse.. men den tok han ikke.. Vell, dagen etter spurte jeg han rett ut, to minutter etter han gav henne ett kyss. Han gråt og var lei seg.. ble deprimert, sier han hater seg selv, synes syndt på seg selv, vet ikke hvorfor det skjedde, men tror det skjedde fordi han følte at han ikke fikk nok oppmerksomhet her hjemme. Vi har gått hundre runder her hjemme, jeg har slått, sparket, hylt, grina, knekt sammen og vært tom. Han har bare tatt i mot, bare bedt om tilgivelse osv.. kan man tilgi sånt? Jeg kan jo ikke stole på han i edru tilstand igjen? Jeg har aldri vært en sjalu person, og nå merker jeg at jeg ikke liker at han skal gå i butikken alene en gang. Jeg vet ikke om jeg vil ha det sånn, om jeg vil leve i ett slikt forhold. Jeg vet han angrer seg, han er helt knust.. Men er det så enkelt? tafse på en dame det ene minuttet ringe hjem to minutter etterpå å grine og angre? er det så himla enkelt? Nei jeg tror ikke det. Jeg synes det er jævlig synd. At han kunne ødelegge snart 7 år, ødelegge familielivet til sine to barn, at han kunne svikte meg midt i julen.. Mest av alt; syns jeg det er synd at han ikke fortalte meg om lokket han hadde over følelsene sine, slik at jeg kunne stukket av i tide og sluppet følelsen av å bli sveket og hånet til de grader... Mannfolk suger!!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Så utrloig trist å høre. Er vel dette vi alle bekymrer oss for som vi egentlig aldri tror kommer til å skje.. Jeg har en mann selv som har klina med en dame . Han gikk ikke over den STØRSTE streken for å si det sånn.. Vi krangla mye og forholdet var vel så å si nesten over på grunn av veldig mange andre ting som har skjedd tidligere... Jeg gav han en sjangse til.. 1!!! Den har han tatt 100%. Han gjør alt for oss og vi har endelig blitt forelska igjen.. Etter 2 år er jeg begynt å stole på han igjen... Men synes det å gå over sen største streken er litt mer enn å kline... Vil gi deg en trøsteklem.. Han må gjøre alt for at du vil gi han en sjangse... Håper dere ordner opp.. Er jo barn inne i bildet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå