Gå til innhold

Dere så har flyd med baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan satt babyen i flyet? har di egene seter eller kan man ha med bilsetet?

skal ut å fly å så ta taxi fram og tilbake til flyplassn så lurte da på om jeg kunne ha med setet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du må ha med eget sete da ja... men det må være godtjent av flyselskapet og de er ganske kresne så sjekk websida til dem for å se hvilket sete du må ha!

Skrevet

Barn under to år er jo gratis på fanget, så jeg ville sjekket inn bilstet som bagasje og hatt ungen på fanget på flyturen...

Skrevet

Hvis du skal ha bilsetet ombord i flyet med barnet i, må du ha eget sete og betale for det.

Vanligvis har man babyen på fanget og så får man et ekstra sikkerhetsbelte til babyen som igjen festes i ditt belte.

Har flydd med begge mine flere ganger mens de var under 4 mnd og det har gått fint.

Bilsetet har vi sjekket inn som spesialbagasje, og brukt det som vanlig til/fra flyplassen.

Skrevet

Barn under 2 år har du jo ikke betalt eget sete for å skal man ha med bilsete er det bare et sted å plassere det i flyet og det er på et sete.

Har akkurat kommet hjem fra spania selv. På veien ned måtte vi sende det som bagasje. Vær oppmerksom på at setet teller på lik linje med koffert. så har du vogn kan det hende du må betale ekstra for å ha det med.

På veien tilbake var midtsetet ledig der jeg og mannen min satt så da fikk vi ha med setet på flyet.

(hun som sjekket oss inn ordnet det slik da flyet var langt fra fullt.) Vi reiste ikke charter da.

Var veldig deilig å kunne plassere ho i bilstolen under flyturen. lettere en å ha ho på fanget hele veien.

Men måtte ha ho på fanget under take off og landing da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...