Gå til innhold

Nå er de sammen i helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror flere onde ledere er sammen i helvete. Adolf Hitler, Idi Amin, Mussolini, Stalin, Lenin, Mao, Pol Pot, Milosevic, Chauchesku, Saddam Hussein, ... Det er mange onde avdøde ledere som jeg håper har funnet sin plass i helvete og som kan fortsette sin ondskap der uten å plage oss jordboere med det lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det klarte du å tenke ut helt av deg selv?? Burde nesten få applaus

Skrevet

Ja, dette kan sikkert være en trøst for de som faktisk tror at det finnes et helvete verre enn her på jorda..

Skrevet

...bortsett fra at Saddam ikke er död da.

Skrevet

Å nei, er det i fjor el to år siden han ble henrettet...el overlevde han?

Skrevet

Saddam tok kvelden i romjula '06. Men du er unnskyldt; de har vel ikke nyheter "der nede".

Skrevet

Det var ikke ham, ikke originalen. Ayy, dere er naive "der oppe".

Skrevet

Er du nervøs nå Bærkorg? At Saddam forfølger deg??

Skrevet

Det er jo du som er litt rar som spør om det er Saddam når du likevel vet han dingla i galgen for en tid tilbake

Skrevet

Forslag til nyttårsforsett til NN: Ikke åpne kjeften med mindre du er sikker på at hjerecellene dine understøtter det du har tenkt å si. Når du er sikker, hold kjeft likevel. Det vil være til det beste for både deg og omgivelsene dine.

Skrevet

Bare Bin Laden som mangler nå...

Skrevet

Hvorfor skulle Kristin Halvorsen havne i helvete mener du?

Skrevet

Nei det var ikke Saddam. Og det veit secret service og, saa vi er minst to om hemmeligheten.

Men serriöst, NEI det var ikke orginalen nei.

Skrevet

Hmmmmm, når folk har sakt til meg at jeg ikke kommer gjennom perleporten siden jeg både drikker, røyker, banner og har sex utenfor ekteskapet... så sier jeg bare:

Når jeg kommer opp dit, og jeg blir sammeliknet med Hitler, Saddam og Co... så tror jeg ikke jeg har gjort så mye galt i hans øyne alikevel.... slipper nok inn vi slemme jenter også, hihi

Skrevet

Beklager å måtte si det......... Det var Saddam som ble henrettet. Men er kanskje noen som fremdeles har et håp om at han lever????

Jeg blir helt matt av dere innpå her jeg.......=))

Skrevet

Dere skal bli overrasket over hvem dere møter i himmelen står det i bibelen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...