Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 jeg fikkk plutselig veldig vondt på innsiden av venstre fot, helt opp i skrittet. ikke lyskesmerter..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Kan være bekkenet som verker, jeg merker også dette til tider. Smerten iler fra skrittt og uti benet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 har også hatt det til tider, men dette kjennes annerledes ut... hmm merkelige greier.. er i uke 39, så kansje noe er på tur å skje! lov å håpe iallefall! hehe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er også i uke 39!! Også merket noen knekk i bekkenet siste nettene. Merkelig lyd og følelse.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 jeg hadde noen syke knekklyder i bekkenet i går, ganske ubehagelig egentlig..kansje vi bare skal føde begge to så er vi ferdig med det har store forhåpninger lykke til iallefall
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Jaaa har såå lyst det skal skje snart:) Lykke til til deg også og tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå