olebrum30_05&09&13 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 skulle hatt mensen på fredag etter min beregning, men den har enda ikke komt... har ikke hatt ppiller denne mnd.. kan det være kluss i syklus eller bør jeg sjekke meg snart? jeg har verken mens anydninger eller gravid antydninger..kun stikninger nederst i magen... off... tør ikke teste heller...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 det kan jo være kluss i systemet, men d kan også hende du er gravid.... jeg ville tatt en test hvos jeg var deg:) lykke til:)
*Lykkeliten* Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Sluttet også med pillene i desember.. =) Sku hatt mensen 23.des.. Så nå er den 10 dager fooor sen!
honey,5pp Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Menstrasjonsyklusen bruker ofte litt tid på å komme igang etter man har brukt p-pillen og det regnes faktisk som normalt at første mens ikke kommer før 3-6 mnd etter p-pilleslutt. Men ingen regel uten unntak! Mange opplever også at spiren sitter første pp før mensen dukker opp,så det er bare å teste i vei og håpe på det beste:) Lykke til:)
maria isabell Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 ta en test, det er ikke sikkert du er gravid siden du nett har sluttet på pillen ta cb digital...
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Hei.. Jeg hadde ikke "ordentlig" mensen før 2 mnd etter jeg slutta med pillene.. men lurt å teste seg likevel da lykke til
olebrum30_05&09&13 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 jeg testa idag men ikke noe positiv test. får bare vente på mensen eller sjekke etter ett par dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå