Gå til innhold

vekt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt er dere og hvor mye har dere lagt på dere?

er selv 39+5 og 15 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 39+1 og gått ned 3kilo.... ikke lagt på meg noe jeg....

Skrevet

Uke 39 og 23,5kg!!!! Hjelp! Masse vann... siste fem dager har jeg gått opp 3,5kg og spist normalt. Kan ikke være sundt å gå opp så mye på 5 dager?

Skrevet

Er i uke 39, gått ned 7 og lagt på meg 13!

Skrevet

Uke 32+6 og har gått opp 1.7 kg...

Skrevet

Er i uke 37, har akkurat bikka over 10kg (men regner med det kommer noen kjappe kilo på slutten sånn som sist :-)

Skrevet

Jeg ville ringt jordmor/lege og hørt hvis jeg var deg.

Skrevet

Her har jeg gått ned halvannen kilo siste uka... hmm.. er det normalt??så nå har jeg tilsammen gått opp 9kg...

Skrevet

37+1 og har gått fra 58 til 68. Er 92 cm rundt livet.

Har 2+ pluss på ødem, så jeg synes jeg har gått opp litt lite.

Barnet ligger i sete, og jeg sliter skikkelig med halsbrann noe jeg tror har med å gjøre at han stanger med det store hode opp hele tiden. (han ble estimert til å veie 3000-3200 på nyttårsaften)

Går å småspiser hele dagen.

Gleder meg virkelig til å spise en skikkelig middag som jeg slipper å "hilse" på i 2 døgn etterpå.

Skrevet

Er i uke 30+3 og har gått opp 8kg.

Skrevet

Uke 35+3 og 11 kg. Regner med at det kommer en kilo til nå på slutten, men ikke stort mer. Har hatt samme vektøkningskurve i tre svangerskap.

Skrevet

Jeg har gått opp 32 kg jeg....!!!

Uff.. er en uke på overtid nå, og er LEI! Gleeeder meg til å bli ferdig med dette svangerskapet så jeg kan gå litt ned i vekt igjen;o) (forhåpentligvis.. hehe)

Skrevet

er nå 37 + 3 og har gått opp 13 kg. Julekiloene kommer vel også denne uka tenker jeg...

Men jeg var litt for tynn i utgangspunktet, 175 høy og 60 kg- så har nok gått opp det som var meningen jeg skulle, selv om jeg synes det er mange kilo... Babyen er nok også lang, pappa er høy han også.

Skrevet

jeg er i 34 uke, går over til 35 uke på fredag, har gått opp snart 20 kg, samme som jeg gjorde med begge de andre to ungene mine :)

Bekymrer meg ikke, alt gikk raskt vekk igjen uten stress !

Skrevet

er akkuratt kommet over i uke 31 og har lagt på meg 3,5kg .

føler dette er litt lite for jeg la på meg 17 kg forige gang.

men kan jo ikke klage.

Skrevet

Er 32+1 i dag og har gått opp 3 kg siden startvekt.. Etter vektnedgang har jeg gått opp 6 kg..

Ved uke 34 med første hadde jeg gått opp 8 kg fra startvekt.. Så holder meg sånn noenlunde likt aom da..

Skrevet

Er i uke 29 og har gått opp 7.5 kg

Mellom uke 22 og 24 gikk jeg opp over 2 kg (spiste sunt) og fra uke 24 til 29 har jeg gått opp 0 kg (med julemat etc) dette synes jeg er rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...