Gå til innhold

2.trim er sååååå laaaangt..:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 25 uke nå.. eller 24uker på vei... å syns jeg har tilhørt 2.trim så lenge.. :/ huff, gleder meg til å "flytte" over til 3.trim... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, syntes du det? jeg hadde det sånn med første, jeg -det sluttet jo aaaaldriiii :-p. Nå er det jo masse morro på gang og det absolutte beste trimesteret. Det 3. blir heavy hvis jeg husker korrekt ;-)

Skrevet

Jeg syns dette svangerskapet har gått veldig fort og nå er det ikke mange dagene til jeg skal over på 3.trimester.

Skrevet

Jaaaa, er så enig. Dette semesteret er så laaaangt, og jeg er bare i min 24 uke. Gleder meg til å hoppe over på 3. trisemester - og jeg snikleser allerede der inne:)

Skrevet

jeg syntes også det virket så fryktelig langt men det har gått litt for fort syns jeg:) noen dager til så spretter jeg over i 3.trim...huhei hvor det går!!:)

Skrevet

Ja, det er jo det lengst også. Første og siste er jo 12 uker, og andre er 16 uker... Føler at det drøyer ut jeg også... Men nå er det bare 5 dager igjen, så er dere kvitt meg her inne!

Skrevet

Enig! Har bare så vidt fått nesa innafor her og lengter bare så innmari til at babyen kommer...

Skrevet

Helt enig, dette trimesteret er kjeeeempelangt! Jeg er 23 fullgåtte uker i morgen, synes også at jeg har vært her en evighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...