:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 sån i forhold til oslo? (nå røper jeg mine fantastiske geografikunskaper :-) )
hit og dit Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Hundvåg er i området rundt stavanger! Lover deg! Har slekt der.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 det er kansje litt langt og reise fra oslo til stavanger for en seng? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11895400&sid=xz10edc0UdA1187821&WT.svl=Link den var litt søt og småen elsker sklier, det er hans lidenskap etter biler og julekuler.
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Artig seng, men definitivt ikkje verdt det. Frakt blir like dyr som senga i seg sjølv. Lite hint: Postkode på rundt 4+++ er i rogaland Postkode på rundt 5+++ er i nordrogaland og sørhordaland Så veit du at dersom dei kodane dukker opp så er det langt å dra =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 takk :-) da lærte jeg noe i dag også
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 hundvåg er rett ved stavanger ja.. så tror det er litt langt å dra hadde du sagt det litt før så.. kom nettopp fra drammen i natt !!! Kunne tatt med senga opp dit,hehe.
olla Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Det ligger litt utforbi Stavanger sentrum. En må nesten kjøre gjennom sentrum for å komme dit. Består av flere øyer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå