Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det mange andre der ute som heller ikke får sove på natten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får aldri sove!! ufff så kjdelig, spess når alle andre sover også!! :)

Skrevet

Ja,er jo så stille og kjedelig og natta blir så lang.. Prøvde å legge meg i 23 tiden,men nå stod jeg opp igjen.. Gadd ikke prøve mere så nå har jeg laget meg en stor varm kopp te og håper på å bli søvnig av den..

Skrevet

Hei!! Får heller ikke sove,æsj.. Etter å ha ligget og vridd meg i 1 time nå stod jeg like godt opp!! Vil ikke forstyrre sambo som skal opp halv fem heller.. Men kunne gjerne tenke meg søvnen med tanke på at det bare er 12 dager til termin,og alt kan skje når som helst.

Skrevet

Har du også termin 14 januar? Kanskje det er noe med den dagen.. hihi

Skrevet

Ja er såå stille om natta!! Prøve å stå opp tidlig i mårra, så kanskje jeg får sove tidligere i mårra kveld. har mine tvil, er såå mye å tenke om natta, alt som skal skje!! Er ikke lenge før babyen kommer:)

Skrevet

Sliter maksimalt med sovinga jeg og!! :(

Har et bekken som ikke liker meg sånn særlig, og en mage som gjør det at uansett hvordan jeg ligger, så ligger jeg ikke godt!!! :(

Ofte så sovner eg etter en stund, så står jeg opp etter en 4-5 timer, for da er det så vondt i bekkenet at jeg ikke klarer mer.... Så er jeg oppe en 2-3 timer før jeg prøver meg på enda en sovetokt...

Sliter veldig med mareritt og om natta om at både min baby dør og at andre (spesielt barn) dør.....:(

Slitsomt..... :(

Skrevet

Sissel84: Jepp,termin 14 januar,hehe.. Du og? Spennende:) Hvor skal du føde? Lillehammer her.

Skrevet

Det er nok flere av oss rundt om kring. Tror jeg har prøvd de fleste triksene nå. Men hr funnet ut at jeg heller får prøve å få noen timer på dagen i hvert fall, når det er mulig.

Skrevet

ann-k 82 jeg skal føde på tønsberg. Forhåpentlig vis en av de nærmeste dagene..

Men jeg blir gal av å vente,alle de tankene og som noen andre sa det bekkentet og magen og alt annet også.. Får ikke sove noe særlig på dagen heller jeg.. Hender innimellom,men ikke så ofte jeg skulle ønske!!

Skrevet

Sissel84: Det er din første? Min/vår første her,og håper han vil komme snart,men samtidig er det litt skummelt å tenke på at fødselen kan begynne når tid som helst,har jo venta i ni mnd på dette,men nå begynner det å gå opp for meg gitt:)

Skrevet

ann-k 82: dette er min andre. er snart 8 år siden sist,men hun kom to uker før termin og de sa på kotroll at han ville nok komme før.. Så jeg håper jo på det da... Men jeg gruer meg litt jeg også,så mye å tenke på å komme inn i igjen.. Man glemmer det etter noen år.. Men jeg har prøvd kanel to dager på rad nå,så lille gutt er vel ikke klar enda og lakser olje får jeg meg ikke til å ta. Så vondt tror jeg ikke at jeg vil meg selv.. hehe. og jeg har prøvd å ikke sove på dagen,men det blir ikke letter å sove på natten av den grunn.

Skrevet

blææ...bra det er flere enn meg...får ikke sove...sitter oppe til 6 og sånn på morran...akkurat som kroppen har innstilt seg på at den ikke vil sove på natta:( og så får jeg kun sove på dagtid..for søvn må jeg ha uansett:(

drittlei denne døgnrytmen..

Skrevet

Sissel84: Jeg har hatt mye mensmurringer lenge,og diverse tegn,så jordmor lurte på om han kanskje ville komme litt før. Men ingenting hendt enda. Spilte noen runder med bowling i kveld faktisk,men tviler på at det har noen innvirkning,hehe.. Må si jeg er veldig spent på fødsel,og hvordan det er,gruer meg litt,men gleder meg masse til å få treffe gutten i magen!.. Hvordan var din første gang?

Skrevet

Får heller ikke sove, etter en time i senga uten å så mye som kjenne antydning til trøtthet, sto jeg like godt opp... halsbrann har jeg også.. skal på jobb i morgen:(

Skrevet

Jeg melder meg inn her....Har begynt å sovne til min kjæres fotmassage i ni-tiden på kvelden, og er selvsagt fullstendig uthvilt resten av natten...Spørs om jeg må prøve å snu litt.

Egentlig så har jeg lyst til å drite i det å, vi kommer vel ikke til å ha noen som helst rytme likevel snart!? Eller!? :)

Godt nytt år iaffal!!

Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben. Halsbrann er noe dritt!

Skrevet

Jeg føyer meg her i dag; sovnet rundt elleve, vååknet igjen rundt tolv, sovnet litt igjen, men våknet igjen og nå gav jeg opp og sto opp. Har så irriterende rastløse bein! Grrr.... Måtte le da en her skrev at det kanskje er noe med datoen 14.januar - for jeg har også termin da :D Hehh...så kanskje er det noe med nettopp den datoen? :)

Har egentlig sovet ganske godt hele julen, men da har jeg jo lagt meg mye senere hver natt. Har dessuten vært innmari trøtt i det siste. Nå skulle vi lissom snu døgnet og gå tilbake til "normalrytme" siden sambo begynner på jobb igjen i morgen, og dermed er jeg back on træck med dårlig søvn :( Kjedelig, for jeg selt innmari med det også før jul, og trodde lissom nå at jeg skulle sove meg frem til fødsel nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...