Gjest LindeOgWill Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Ser at du er født i 1989 og tok meg i å lure på hvordan i all verden du kan studere Jus? Gikk du bare 2 år på videregående? Lurte så fryktelig på det, så kom frem til at jeg rett og slett måtte spørre.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hehe... Jeg har svart deg på det før og.... Gikk ikke bare 2 år på vgs. nei - gikk 3 hele år som alle andre. Men jeg begynte skolen tidligere - gikk på skole i utlandet, begynte skolen i en alder av 3 år... Derfor fullførte jeg også et år tidligere i Norge!
Gjest LindeOgWill Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Åh, det har jeg ikke sett. Aha, okei, da vet jeg det!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 3 år?! I Norge begynner man som 5 - 6 åring (i dag 6 år), mener du ikke 4 kanskje? det må være noen ugler i mosen her =P
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Yupp, 3 år (spør gjerne med nick...) Dette er en PRIVATskole (les:privat) Ergo, selve skolegangen startet tidligere. Derimot var det ikke riktig ordentlig undervisning - men snarere innføring i tall, bokstaver etc.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 bare fordi jeg er anonym betyr det ikke at jeg ikke kan lese.. så flott at du får fått en god innføring da, men synes fortsatt at 3 år er tidlig! nattaklem=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå