Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk dåpen?? Var det vellykket...? Hva fikk Annie...? Noe fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dåpen gikk strålende! ble masse mat til overs... =)

Anniken fikk masse fint... smykker, sølvtøy, penger... vi var strålende fornøyde=) du da, alt bra? hvor i verden er du nå da?

Skrevet

Det høres bra ut... :)!! Fint at dagen ble fin:)

Med meg er alt bra - og skal hjem imorgen... :-) Befinner meg dermed fortsatt i London....

Hva med deg, ellers alt bra?

Godt nyttår!

Skrevet

Eyh - det ksla bli deilig kan jeg tenke meg:) Få litt fargepå kroppen.... :-)

Nå skal jeg tilbake til Norge vet du... Og det blir litt deilig det og - på sin måte:D Mihi!!

Skrevet

er godt å komme tilbake til gamle rutiner da... så mini har vært i england da altså? =)

Blir godt å få farge på kroppen ja!!! og kjempegreit med det bassenget da, bassenget er sånn at det blir gradvis dypere så da kan Anniken få være med ut i "storebassenget" også=)

Skrevet

Hun har vært med her nå.... :) Masse oppmerksomhet til alle døgnets tider - noe som fører til at jenta blir noe hyperaktiv... Menmen:) Hehhe....

Jeg elsker å få farge på kroppen:) Og bassenget så kjempe fint ut! Dere kan kjøpe sånn badering for babyer til Anniken da - de er kjempe fine!!!!

Skrevet

Jepp, badering skal hun få=)

Mamma hadde Anniken på overnatting her for noen uker siden. Da påsto hun at hun SKULLE kjøpe armringer til Anniken og la henne bade i boblebadet deres... hehe da var hun 3 mnd... kanskje LITT tidlig? hihi!

hvordan var nyttår i engeland da?

Skrevet

Hahaha! Ler meg ihjel! Ser for meg Anniken ligge skrekkslagen i badekaret mens hun halvei flyter rundt med armringer og nesten drukner:D!!!

Joda, nyttår var så BRA det kunne blitt - med litt baksider og for den del... :D

Hva med deg...? MSN?:D

Skrevet

Hahah , ja så det for meg. Hun påsto også at Anniken skulle få is, sjokolade og cola... hehe det fikk hun ikke lov til...=P

Hopper inn på msn jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...