Gå til innhold

Dr.Brown flasker - hvor får man de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt de i Bergensområdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem finnes vel i de fleste babybutikker tror jeg.

Skrevet

jepp.. jeg har kjøpt på brio butikker (lagunen) og på reflex (åsane og nordås) har de.. selv om ikke du spørr om min mening om dem vil jeg bare fraråde deg å kjøpe dem. Er mange deler å regjøre og ikke alltid lett å vite om de blir helt ren selv med flaskesterilisator. Har selv byttet mine ut til avent flasker som jeg personlig liker mye bedre.. men d var bare et lite tips eller min personlige erfaring :;D

Skrevet

Jeg er enig med ~ mr.smil ~

De er etter min mening helt elendig!

Lekker som en sil. Enda jeg har sjekket flere ganger at delene sitter skikkelig sammen, og innholdet _ikke_ er over maksgrensen.

Har opplevd flere ganger å sette fra meg rene flasker med innhold på benken. Når jeg har tatt dem har det likevell vært melkerand under de. Kan ikke se sprekker under, men noe må det da være.

Flaskedelen er fortsatt like tørr og ren.

Vet sjelden hvor mye hun har drukket, og hvor mye som har gått i kluten.

Skrevet

mm.. som ano`num *29.09.07* skriver så lekker de mye. Jeg og sambo har "forsket" på dette og d er slik at dersom vannet/melken er litt for varm så lekker den. Mao så må vannet være ganske så lunkent før man kan blande den - kaldere enn det som er grensen for at man ikke skal ødelegge mme'en......

:D

Skrevet

Stemmer at de lekker hvis melken er for varm oppi flasken...

noe som fører til at jeg blander erstatningen i avent flaskene og heller deretter blandingen over i dr.brown flaskene...

kan høres stress ut,,, men det er det ikke i det hele tatt!

kan ellers legge til at jenta mi ville ikke drikke av annen flaske enn dr.brown... for der reguleres hvor mye væske som kommer ut om gangen... ettersom hun suger hardt...

er veldig fornøyd med de flaskene....!!;_)

vaske delene i oppvaskmaskinen... går flott d...

Skrevet

Hvis du kjøper de på nettet i USA, er disse flaskene myyyye billigere. Men kommer helt ann på hva du gidder å gjøre ut av denne saken da...

Skrevet

mine flasker lekker aldri, synes absolutt ikke de er vanskelige å rengjøre, har dem i oppvaskmaskin. disse flaskene var redningen for oss, mini fikk så mye luft i magen av alle disse andre flaskene. anbefaler disse flaskene på det varmeste:)

Skrevet

Ville bare signere de som skriver at flaskene lekker og er pes å rengjøre. Har forsøkt dr. Brown til begge mine to, og flaskene har endt opp som reserveflasker (om ikke noe annet er rent) begge ganger. Dyre er de også, anbefales ikke.

Skrevet

Du kan få mine....

Lillingen her nekter å spise av annet enn avent-tuter...

Skrevet

Dr. Browns er de eneste jenta mi vil ta. Hun vil ikke ha noen andre flasker... Har aldri vært borti at de lekker, jeg er superfornøyd! Hun har til og med mindre luft i magen nå når hun bruker de flaskene enn hun hadde da hun ammet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...