Gå til innhold

Tips til god sportsvogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en ny sportsvogn til jenta vår på 9 mnd. Har nå en teutonia duo vogn, men synes sportsdelen er lav og trang og ikke spesielt god å justere rygg på.

 

Viktig for en ny vogn er;

* At den er komfortabel for jenta å sitte i, gjerne med litt høye sidekanter og rygg.

* At den skal være behagelig og lett å trille. God svingradius som gjør at man kommer lett frem feks mellom butikkhyller.

* Ok plass til varer under vogna (På teutonia så går det akkurat med 2 l melk og et brød). Gjerne også kroker på siden for å henge poser på.

*Pris selvsagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har råd og tips å komme med?

Skrevet

*Dytter* for vi skal og ha en ny vogn.

Vi tenker på en av disse 3-hjulingene vi..:-)

Skrevet

Kan anbefale OTH urban jungle. Den er kun forovervendt da, men vi brukte den fra 10 mnd og den var helt super!

Utrolig lett og god å trille, veldig god sittekomfort for barnet (kjøp bumperbar/sportsbøylen) og god plass under.

Minuset er at den er litt dyr, men man får ofte god pris igjen på disse vognene når man skal selge.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...