Gå til innhold

Hver gang jeg leser Bringebærte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tenker jeg bringebærterte.

Så får jeg fryktelig lyst på kake:) mmmm!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj det fikk jeg lyst på også! Med vaniljekrem, sprø tertebunn og masse lubne mørkerøde bær!!!!! Dårlig gjort kokosykslus =)

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha!

Jeg sitter og vurderer å ta en tur på Tullins for å få i meg et sinnsykt godt kakestykke... AH!!

Bra kontoen er tom :)

Skrevet

Ååå det fikk jeg også lyst på! Fra Môvenpick...

Skrevet

Den med sjokoladesaus i....AH!

Skrevet

Har vært helt matvrak i hele dag, så nå har jeg overtalt kjærsten til at vi skal ut og spise dim sum... Det kan jo bli lenge til neste gang vi får gått på restaurant! Og gjett om jeg skal ha dessert idag!!!!!

Skrevet

Nei nå må dere holde opp med å friste meg sånn!!! Jeg har bare noen tørre pepperkaker i huset og de er jeg pittelitt lei nå!!!

*furter*

Jeg har kjempelyst på bringebærkake. Sånn med rød gele med masse bær i på toppen, og sånn deilig ostekrem og kjeksbunn...

Skrevet

Hmmm, tror jeg skal prøve å overtale mannen min til en tur på Tullins. Der har de både bringerbærkake OG en vanvittig creemy sjokoladekake.... jeg får aldri bestemt meg for hvilken.

Ho ho ho!

Skrevet

Må man bestemme seg for bare én???? En kake i hver hånd. Enkelt og greit;-) (huske på babyen også vettu!)

Skrevet

Ja, sant det! Det er alltid så frustrerende å bare måtte velge en kake...

Men til 70 kr stk tror jeg at det holder med ett stykke;) he he!

Skrevet

Shit, jeg hadde tatt begge! Du kommer til å angre senere ikveld og tenke "hmmmm, jeg skulle tatt den andre.."

Skrevet

Ååååå, hvorfor gikk jeg inn på denne tråden.... :P

Hvor kom alt vannet i kjeften fra, tro?..

*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...