mæjah Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 eller merker alle at den går? har 4 dager igjen til termin. min er ikke gått ennå.
timu Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 så vidt jeg har skjønt: proppen må bort...men man trenger ikke få d med seg....og den kan vel gjerne gå i løpet av fødselen også så da merkes det vel lite...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Den må nok gå ja, men det er mange som ikke merker det at den går! Noen mister en "grønn slimete propp", mens andre får bare litt ekstra blank tykk utflod over flere dager!
mæjah Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2008 litt dumt å spørre om den må gå, det vet jeg.. men jeg mente om alle merket når den går..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Nei, ikke alle merker at den går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå