Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller merker alle at den går? har 4 dager igjen til termin. min er ikke gått ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så vidt jeg har skjønt: proppen må bort...men man trenger ikke få d med seg....og den kan vel gjerne gå i løpet av fødselen også så da merkes det vel lite...

Skrevet

Den må nok gå ja, men det er mange som ikke merker det at den går! :)

Noen mister en "grønn slimete propp", mens andre får bare litt ekstra blank tykk utflod over flere dager! :)

Skrevet

litt dumt å spørre om den må gå, det vet jeg.. men jeg mente om alle merket når den går.. ;)

Skrevet

Nei, ikke alle merker at den går! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...