balle og solo Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 jeg er medlem der og bruker multi-chi og liv-ex... det er en energ-drikk og tabletter... Er suuperfornøyd! hva bruker du? og er du fornøyd?
WP-TLogPeanut Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Er medlem ja. Bruker den tranebærteen for urinveiene, og er storfornøyd Ikke gått på antibiotikakur for UVI på mange mnd *bank i bordet*
balle og solo Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 så flott da!! ;-) har ikke prøvd den teen... men jeg har aldri hatt urinv.inf. heller da... men har vært så utrolig slapp og trøtt i hele høst, men etter at jg begynte med den energidrikken så har jeg blitt mye kvikkere! kan anbefales hvis man er ei trøtt og sliten husmor... hehe!!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Jeg også!! Bruker spesialkremen og lypsylen fast jeg. Og så har jeg alltid sjokoladeshaken i hus i tilfelle jeg har dålig matlyst eller blingser på frokosten en dag, da er den suuuuper å ha. :-)
balle og solo Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 åå gode tips!! hvilken spesialkrem? kanskje jeg får prøve lypsylen... er heeelt avhengig av lypsyl..! har som mål å gå ned 4-5 kg iløpet av våren... noen som har prøvd noe slankegreier derifra? og hvordan gikk det? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå