Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hadde ikke noe veldige plager da egentlig...hadde lyst å bli gravid med en gang etter nesten mens nå ser jeg for meg at drømmen om mange småtasser er ødelagt! Andre?
melkekua™ Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er helt vanlig at man kjenner flere plager nå enn i forrige svangerskap, for nå kjenner kroppen igjen hvordan det er å være gravid ;o) Bare tenk på at du er nå i siste innspurt, dette går nok bra skal du se! Og når du får den lille på magen er alt glemt igjen )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 jeg er førstegangs og kjenner bare at jeg aldri i verden klarer å gå gjennom dette igjen. Eneste "trøsten" min når ting er skikkelig ille er at jeg tross alt bare har meg selv å tenke på. Å ha slike plager SAMTIDIG som man skal ta vare på en unge virker helt fjernt. Gruer meg allerede til første gang jeg blir syk og har barn ... uuuuff. All honør til de som har to eller flere fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå