Gå til innhold

e d nån fra nordnorge hær?


mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

Nei d e sant. E nok mange klisje'a som stem bra. Syns jo ikke æ e såååå gammel da ... ;) Huska når æ va rund 20 å syns de som va rund 30 va eldgammel. Men men mye har skjedd sia den gang.

Kan ikke akkurat si at æ føl mæ så gammel. Syns egentli ikke ho mamma e så gammel længer, å ho e 51. Mye som endra sæ me åran.

Venta egentli bare på at guttongen ska bynn å si "Mamma du e så gammel..."

Veit heller ikke kor de siste 4 åran e blitt av. Føles nesten som om æ fikk han Magnus før ei lita stund sia, å nu e han ganske så nøyakti 37 mnd. Rægna me d kommer te å gå like fort me den lille æ har i magen nu.

Sku gjør så mye når han va liten, men tida den fløy avgårde. Ska gjør et nytt forsøk denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia jenter !!

Ei pia på 40 fra tromsø her. Venter mitt 3 barn å har termin i slutten av juli. Har ei sinnsyk matlyst får tiden å føler meg som ett matvrak...noen som har samme erfaring ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E imponert kor mange d e fra nord hær inne, å spesielt fra Bodø. Har prøvd et par ganga å etterlyst nordlæninga på libero.no men har fått minimalt me respons.

Ser vi e fleir som venta omtrent samtidi og har en liten fra før på rundt samme alder. E egentli godt gjort d da, syns ihværfall æ.

Veit nån om d e nå oppmøte på Kafka på bim dær? Gikk gravid me min eldste nordpå så æ veit ikke korsen d e hær i byen. E kansje arti å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk nr 1 var det iallefall treff på kafka, men var aldri der selv...tror det er treff der enda,ja!

Kanskje vi skal treffes der med tid og stunder, når det begynner å synes at vi er gravide?(;

 

Jeg er iallefall veldig intreressert i å treffe andre i samme situasjon, altså andregangsgravide med barn på 2-3 år fra før. Jeg ønsker gjerne input og tanker fra andre om hvordan gjøre overgangen fra enebarn til storebror best mulig...jeg må innrømme at jeg synes tanken på at gullet mitt snart må dele på meg, er helt forferdelig...samt at jeg ikke får vært like mye med eldstemann, som jeg får nå....han er jo så liten, enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei M-Diva

Æ e så enig me dæ. Den første uka etter at æ fant ut at æ va gravid vest æ ikke ka æ sku føl eller mein. Hadde nesten en sånn "utro" følelese i mæ me tanke på at snuske mitt må del mæ å kansje te tider kom i andre rekke. Har egentli prøvd å ikke tænk så mye på d, syns d e så trasi. Blir nok bedre me tida, spesielt om æ får hør litt om korsen andre har d og tænk om d.

E og' vældi redd å bekymra før at han ska bli sjalu. Han kommer te å vær rund 3 år å 9 mnd når han blir storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge mæ me hær :-) E førstegangsfødende, blir 40 tel våren, e no 11 + 5. Va tel tidlig ultralyd 27.12 og da ble det påvist tvillinger!!!! Slutta med pillen i september, fikk mensen i oktober og i november va æ gravid! Bor i Narvik, men det blir nok fødsel i Tromsø for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom fra 2 tri her... Vi e faktisk ganske mange fra Bodø der inne. Alle bodømammaer må kom på kafka på treff onsdagan kl 19. Vi sett oppe på platået :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...