Gå til innhold

e d nån fra nordnorge hær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor sjøl i Bodø å venta nr 2 i månedskife august / september. Har en gutt på 3 fra før. Hadde vært arti om vi va fleire fra nord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

væll.....alta hær da:p

Skrevet

I hvertfall ve det en del frå helgeland ja. Bor sjøl i Rana, har en fra før på 1,5 :-)

Skrevet

Finnmark hær! =)) Alta =) Har en på 1,5 år =)

Skrevet

syns d va no kjent m lykkeliten ja:p

hilsen tonje-mari sin mamma

Skrevet

Jeg er mye i kautokeino også, har vært her i jula. E enda her.. =) Går ikke å kjøpe test her, hvor alle kjenner alle!! Da vet alle at jeg KAN være gravid. .Har bestilt tester på nettet.. hehe. =)

Noen flere fra nord her? =)

Hvor bor du T-M sin mamma? =)

Skrevet

heija.

da er vi flere..bor også i bodø,venter nr 2 i slutten av juni.har en gutt på snart 4 år fra før..:)

Skrevet

Heisann! :-)

Æ bor i Bodø, vente nummer tre i slutten av august. Har ei jente på tre år og en gutt på 1,5 år fra før :-)

Korr i Bodø kommer du fra?

Skrevet

æ e i fra berlevåg men fløtta te bodø i nov. ves du mene mæ.

Skrevet

*Lykkeliten*

bor i tverrelvdalen.

har bodd ett par år i kauto å:P

gammel er du?

Skrevet

T-M sin mamma! =)

Jeg er 22år. =) Venter min 2 hvis testen er positiv da, noe jeg tror å håper at den er! =)))

Har du gått på skole i kauto? =)

Skrevet

Heia. Jeg bor i Bodø og venter også nr 2 ca samtidig som deg, i månedskiftet aug/sep. Har en gutt på 2 siden før.

Skrevet

Heia

Æ bor midt i byen, men e oppvokst på mørkved. Enn du, og dokker andre...

Skrevet

Er forresten 28 år, og bor på Øvre hunstadmoen.

Skrevet

æ e nettopp fylt 31. Herre gud kor gammel æ bynn å bli... Ser så mye værre ut skreve enn sagt. Men så går jo tida så mye fortere når man har fått onga.

Skrevet

*Lykkeliten*

ja gikk på skole, å jobba på kroa.

ka du jør dær? e jo ikke akkorat paradis på jord:p

Skrevet

T-M sin mamma

E bare på besøk, mamma bor her. =) Også får jeg ikke testet meg.. Hmm.. Har bestilt tester via en venninne, huff det var mye styr.. =) Siden posten min kommer til alta.. Men ho trur det e canesten salve jeg bestilte.. hehe.. Ho skal ringe meg når pakken kommer, gleder meg! =) Jeg syns det er helt ok her.. Ikke mye å finne på i fritia nei.. Men å se kjente e artig! =) Har ikke kunnet fære ut å ta en fest engang, når TR ikke kom lillejuleaften, når den skulle.. Men det er jo like greit å være hjemme med lillegullet! =)

E du langt på vei da? =)

Skrevet

startet på uke 9:)

vældig lite å jøre dær på fritia,æ hadde hæstn m så man hadd litt å jøre, men e meget lite tilbud dær oppe.

mye kjentfolk da:p

å savne å sitte på kaffegalleriet å drikke kakao:p

Skrevet

OKei :)

Nei, det er ikke mye å gjøre her nei.. Ja, der er det fint å sitte med venner..=) Hvis jeg er gravid nu, så er jeg 3 uker etter deg. Kattid hadde du siste mens? Kattid testet du positivt? Jeg hadde siste mens 23nov..

Skrevet

sist var 3 november,testet to uker før jul:)

Skrevet

Da kan jeg tenke meg at du har hatt en fin jul! =)) E dattra di gammel? =) Bodde du i kauto når du fikk ho?

Skrevet

ho blir 3 i mars,fløtta hjem å gifta mæj 1 år før vi fikk lille

ka du jør dær oppi?

Skrevet

Besøker mormi..=) Men idag skal ho på jobben igjen.. Må jo vente på de testan enda før jeg fær hjemover.. he-he.. Det tok laang tid! Sikkert fordi man tenker på det hele tia.. =)

Skrevet

mammalea

Alderen er jo bare et tall, man er ikke gamlere enn man føler seg(: Klisjé ja, men det noe i det!

det med at tiden flyr når man har fått barn, skriver jeg under på, vet ikke hvor de to siste årene har blitt av? Ganske trasig egentlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...