Mia_I Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Har nå baby på 7 mnd som jeg tar over i vår seng på natta/tidlig morgen når hun skal ha mat. Og så sover vi der et par timer etterpå. Men - nå har hun begynt å rulle og kave. Vanligvis har jeg henne mellom oss, og da triller hun jo ikke ut, men hvis vi skulle sovne på "den gale siden" er det jo en viss fare for at hun klarer å rulle seg ut over kanten med tid og stunder... og det vil vi jo ikke! Tips?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Kan jo for eksempel skyve sengen deres inntil en vegg hvis det er mulig, hvor da babyen ligger innerst? :-)
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg setter en stol (som oftest tungt lastet av klær på setesiden av ryggstøet) med ryggen inn mot senga i tillegg til nattbordet. Da har jeg laget en sperre mellom mini og gulvet uten at jeg blokkerer helt min halvpart av sengen. Som oftest ligger han i mellom oss ... men dersom pappaen er så trøtt at han ikke merker at mini kommer oppi så ligger mini ytterst...
Frustrert 5.gangs Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hihi....det eneste som er fordelen med 12 uker med frejkas pute, 20 uker med hoftegips og 2 mnd med skinne.....hun er 9 mnd og ligger pal på ryggen. Trenger ikke tenke på det denne gangen, men mener jeg ikke har gjort det tidligere heller. Pakket dyna godt rundt dem så de ikke skulle trille ut. Holdt hånden der også.
Ooni Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg legger dynene våre rundt henne som en barrikade, og jeg hører henne når hun våkner. Hun sov på sofaen en stund for noen uker siden, og da rullet hun seg rett i gulvet..men sofaen er heldigvis lav så det gikk bra!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Her er det kanskje tretti cm mellom veggen og sena (kan ikke flytte den inntill pga et rør som er bygget inn i veggen ved hodeenden.) jeg har rett og slett lagt dobbeldyna vår som vi ikke bruker om dagen på gulvet under senga i tilfelle uhellet skal være ute, ellers ligger jeg alltid meg armen rundt henne så jeg våkner dersom hun våkner eller kaver. Hun har ikke falt ned hittil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå