Mam&Ama Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Er så oppgitt for tiden, føler at jeg har mista min aller beste venninne.. Vi har vært venninner i over 8 år og alltid stått hverandre veldig nær, men etter at jeg ble gravid så forsvant hun sakte men sikkert.. Også resten av venninnegjengen har "kutta" meg ut.. På min alder er det jo ganske vanlig at man studerer og fester, men man trenger vel ikke å miste kontakten helt for det? Er så utrolig skuffa over henne.. Har heldigvis ei venninne som stiller opp for meg men hun var i bilulykke i jula så hun har nok med seg selv nå stakkars.. Fikk også vite av noen felles venner av meg og min såkalte bestevenninne, at hun hadde slengt masse dritt etter at jeg fortalte henne at jeg var gravid. Noe som sårer veldig med tanke på at jeg er en veldig ærlig person og forventer at venner skal være ærlige mot meg. Hun ble liksom SÅÅÅ glad da jeg fortalte henne det og med en gang jeg snudde ryggen til så var det ikke måte på hvor dum jeg var som kastet bort livet mitt på den måten og jeg kom i hvert fall aldri til å slutte og drikke. Hun klarte til og med å si at forholdet til meg og sambo aldri kom til vare osv.. Hun vet jo så godt hvor mye han betyr for meg og hvor utrolig fint vi har det sammen. Han er min store kjærlighet og jeg har aldri hatt det så bra i livet mitt som jeg har det med han. Jeg skjønner ikke at det går ann å bli så falsk:( Så mye som jeg har stilt opp for henne i alle år med kjærlighet, tillitt, ja, til og med penger.. jeg har dratt til henne midt på natta da hun har hatt det vondt. Kjøpt inn mat og nesten "stelt" henne da hun har vært syk.. og nå så gir hun bare faen.. pokker altså! Vet at det er mange falske mennesker i denne verden, men hadde aldri trodd det om henne:/ Folk forandrer seg..
maria isabell Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 vennina di er ikke en god vennine og hu er sjalu:( kankje hu innser at hu er fæl,håper det...men har du ikke andre venner? virkelige venner? desverre er mangen damer slik, fin oppi trynet ditt og slenger dritt etterpå...forstår at du er såret, men prøv å fokuser på alt det fine i livet ditt,,,din kjære, babyen osv...kankje du blir kjent med noen på helsestasjonen? da kan dere gå på trilleturer sammen og kose dere:)
Mam&Ama Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Det er kanskje sjalusi det går på ja.. Har jo flere hva jeg vil kalle "overfladiske" vennskap, men ingen ordentlig gode venninner som jeg kan ringe til når jeg vil osv. Det er det jeg savner.. Skjønner ikke hvorfor det er så mange kvinnfolk som er sånn:/ Det er jo virkelig synd! Håper jeg blir kjent med noen andre mødre etterhvert:) takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå