Kjærlighet <3 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg er gravid for tredje gang, i de to forrige svangerskapene mine har jeg vært veldig kvalm og plaget med mye oppkast. Gikk ned 8 kg iløpet av de første femten ukene med nummer en og ca 5 med nummer to. Varlitt bedre når jeg gikk med nummer to. Nå er det slik at jeg når jeg var 5+5 begynte jeg å bli kvalm, reagere på lukter osv... Når jeg var 6 uker kastet jeg opp første gangen, var veldig dårlig og klarte ikke holde på noe verken vått eller tørt i to dager. Så ble jeg plutselig mye bedre og nå 6+5 er jeg bare litt kvalm... Burde jeg bare være glad til eller kan det være tegn på at noe er galt ??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Mest sannsynlig så kan du bare være glad for det! Mange har ikke eller mister symptomer fort uten at det er noe galt! Har ei venninne som nesten ikke har hatt symptomer i det hele tatt! Lurte nesten på om det var kun luft hun hadde i magen! Men der ligger det en frisk liten guttebaby! Går nok så bra skal du se!
ormeynglet Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Kanskje du bare hadde omgangssyke? Trenger jo ikke være like kvalm hvert svangerskap. Hos meg så hadde jeg ikke et symptom ved første svangerskap, følte meg på toppen av verden fra dag 1. Litt uggen forrige gang, og mest dårlig denne gangen. Fremdeles ikke skikkelig ille da, men har kastet opp noen ganger og vært rimelig uggen en del. Du skal nok bare være glad til at du kanskje slipper unna denne gangen:)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Ja, regener jo med at det egentlig ikke er noe å være redd for. Men blir nå litt bekymret likevel.... takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå