Gå til innhold

frivillig vektnedgang og graviditet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fant ut at jeg er gravid har jeg begynt å gå små turer hver dag. Var i utgangspunktet ikke aktiv i det hele tatt. Dermed skal det jo ikke så mye trening til før det gir små resultater.

Men.....hvor sundt er det egentlig for fosteret? tenker på all "giften" som kommer ut i kroppen. slaggstoffer o.l. vet ikke hva jeg skal kalle det.

Kan det være farlig å gå ned i vekt når man er gravid? Spiser også mye sunnere nå......stor endringg for kroppen min dette.....

men syns jo det er flott også og gå ned i vekt! sulter meg jo ikke!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare sunt for barnet at du lever sunnere. Små turer gir ikke mye slagstoffer som er skadelig. Det er vel heller snakk om heftig trening som kan være skadelig. Nei, gå turene dine og spis sunt. Er bare bra for deg og barnet . ) Så lenge du ikke slanker deg og nekter deg selv å spise så er alt bra : )

Skrevet

imponerende at du tar tak og vil gjøre noe med helse og vekten din! En sunn mamma=sunn baby;) du burde kanskje ta kontakt med legen din så du kan fã riktig og god veiledning! På nett blir det jo ofte mye misvisende dog velmenende råd! men kanskje du kan sjekke ut gravide over 90 kilo forumet her på bim?

Skrevet

Det er bare sunt for bebisen at du passer på kroppen din. Sunn mat og bevegelse er helt topp. Skulle du gå ned i vekt, er det bare supert!! Bebisen får det den trenger uansett, og det er en glimrende tid å leve sunnere på!!! Lykke til...

Skrevet

Så flink du er til å gå turer hver dag og spise sunnere!! :)

Det er noe alle bør gjøre! :) Bare så lenge du får i deg nok mat og vitaminer og ikke går inn aktivt for å slanke deg, så er det jo flott å bli litt sprekere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...