Gå til innhold

Ny madrass/dyne til ny baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man kjøpe ny madrass og dyne (og senere pute) til småsøsken? Kan neste baby bruke det samme som storebror? De blir ganske nære i alder. Husker ikke helt, men har hørt et eller annet om det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe ny madrass, ikke ny dyne. Jeg mener at det er viktig med en god madrass til babyer, og vil da ikke at babyen skal ligge på en "nedligget" madrass, hvis du skjønner ?

Skrevet

Vi kjøpte en madrass til 1000 kr til nummer 1 og syntes det er en dyr madrass til barn. Og mener at de burde vare mer enn to år, og ikke veier barnet mye. Vi bytter ikke madrass på voksen senga annen hvert år.. Men hvis den har blitt gulpa og tisset mange ganger i, så ville jeg ha byttet den.

Skrevet

Vi kommer ikke til å kjøpe ny madrass, men så har vi fra dag ên hatt ny overmadrass på senga da, en slik baby dry som fungerer som et slags tisselaken, bare mye tykkere. Kommer nok til å vaske og skylle opp den, og så bruke det til nestemann også. Har i tillegg hatt lammeullskinn over der igjen, så tror det skal gå greit ja ;)

Skrevet

Dyne og pute vasker jeg i maskina.

Madrassen tok jeg av trekket på og hadde det i maskina også. Den kostet ca 1200-1300 så jeg tar sjansen på å bruke den til en unge til jeg ja.

Skrevet

Vi hadde ikke tenkt å kjøpe ny madrass til neste, men nå har jenta vår hatt omgangssyke og kastet opp en gang i senga si så da blir det ny madrass til neste. Dette på grunn av krybbedødfaren ved avgasser.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...