Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 GREYS ANATOMI=( fillern...glemte at det var tirsdag i dag..buuhuuu. Noen som vil være snill å gi meg oppdatering? eller fortelle meg hvilken sesong og episode vi er på så jeg kan laste ned...?? pleeaaase Anyone
gullegget Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Eller du kan se reprise på lørdag? Pleier å se på det da, for da er mannen på jobb:)
gullegget Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Nå spør du en som har kommet sterkt i amme tåka tidlig:) Tror det var i halv ti ti tiden på kvelden:), på zebra.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 jeg kan forteller litt. hun izzi fikk vite at en datteren hun har (adoptert bort) som er 11 år har fått leukemi (trur jeg) og adoptivforeldrene fant henne og spurte om hun ville se om hun kunne være donor...så hun tok masse prøver osv..hun jenta som nettopp har fått nytt ansiktet fikk møte familien sin, men det viste seg at det ikke var mamman og pappan hennes...hsuker ikke alt jeg..ser på det i søvne for tida..hehe..trur ikke det skjedde så mye mer..
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 du kan oxo se den i reprise på web tv på www.tv2sumo.no
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 finner bare trailere og klipp der jeg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå