Gå til innhold

Å Nei.......JEG GIKK GLIPP AV...


Anbefalte innlegg

Skrevet

GREYS ANATOMI=( fillern...glemte at det var tirsdag i dag..buuhuuu. Noen som vil være snill å gi meg oppdatering? eller fortelle meg hvilken sesong og episode vi er på så jeg kan laste ned...?? pleeaaase Anyone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller du kan se reprise på lørdag? Pleier å se på det da, for da er mannen på jobb:)

Skrevet

åå.. når på lørdag da???

Skrevet

Nå spør du en som har kommet sterkt i amme tåka tidlig:) Tror det var i halv ti ti tiden på kvelden:), på zebra.

Skrevet

åå :( har ikke zebra jeg:(

Skrevet

jeg kan forteller litt. hun izzi fikk vite at en datteren hun har (adoptert bort) som er 11 år har fått leukemi (trur jeg) og adoptivforeldrene fant henne og spurte om hun ville se om hun kunne være donor...så hun tok masse prøver osv..hun jenta som nettopp har fått nytt ansiktet fikk møte familien sin, men det viste seg at det ikke var mamman og pappan hennes...hsuker ikke alt jeg..ser på det i søvne for tida..hehe..trur ikke det skjedde så mye mer..

Skrevet

du kan oxo se den i reprise på web tv på www.tv2sumo.no

 

Skrevet

finner bare trailere og klipp der jeg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...