Gå til innhold

Når hadde dere alt klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 og har masse jeg trenger igjen. Det har vært så mye snakk om at man ikke burde kjøpe inn for tidlig osv. Så bestemte meg for at jeg skulle vente til januar med å handle. Men nå, som jeg ser hvor mye jeg mangler kjenner jeg at jeg blir skikkelig stressa.

Har jo fortsatt god tid igjen, men vet at jeg kommer til å føle meg mye bedre når alt er i hus.

Hvordan er det med dere andre? Har dere mye igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skal ha ks om 24 dager...har ikke at klart ennå. Må kjøpe nytt stellebord, nye dekk til vogna, har ikke vaska opp babyklær ennå, pluss jeg mangler en del småting; gulpekluter, flere vaskekluter etc. Ikke satt opp senga heller. Men dersom noe skulle skje før så får jeg sende mannen på handletur...mens jeg er på sykehuset :)

Skrevet

ikke stress...bleier og stelleprodukter, vogn og bilsete er alt du trenger til å begynne med og så minimalt med klær, du kommer til å få mye...rekner med det er din første? resten kan du kjøpe etter hvert, ikke krise viss ikke alt er ordnet...gullet mitt sov i vogna lenge...stelte hu på en stellematte lenge:) det viktigeste barnet trenger er deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...