Gå til innhold

Mye avføring hver dag.. normalt????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt mye på do å bomlommer hver dag, når har jeg prøvd å telle en stund, bare for å ha litt kontroll på det, og jeg er som regel på do med avføring 5-6 ganger om dagen.. normal avføring, ikke løs i magen...

Trodde det va sånn at man helst ike koom seg no særlig på do når enn va gravid jeg.. er foresten 22+2 idag.. hatt dette noen uker.. er jo helt sår bakider..

 

Beklager detaljert men måtte bare få det ut...

 

Noen andre som har dette problemet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åida.. Spiser du fryktelig mye eller, hehe?

Skrevet

spiser svært lite, er kvalm og har mye oppkast, mange ganger kan jeg bommelomme 2-3ganger før ujeg spiser frokost om mårran...

 

er vel ikke så mye å le av,det er ikke så gøy......

Skrevet

jeg er på do et par ganger om dagen.

 

om du er sår, smør deg litt før du skal på do davel.

med vaselin eller noe annet som dekker huden. det hjelper nok med sårheten din.

 

kanskje du trenger mer fiber i kosten?? snakk med lege neste kontroll.

 

jeg var ekstremt superkvalm første halvdel av svangerskapet,, og kaster opp daglig enda selv så jeg kan forstå den delen av problemet.

 

en ting er sikkert, bedre å gå ofte på do, enn å ha magekramper som følge av forstoppelse...bank i bordet.

 

spis ofte, selv om du kaster opp, og spis rett etter at du har kastet opp igjen, hold deg til grønnsaker og brød og fiber som ikke smaker så myem ned tanke på å trigge kvalmen.

 

ha mye godt i kjøleskapet som holder magen full så godt som mulig.

vet det er vanskelig..må selv tvinge meg til det samme.

 

lykke til:):)

 

spis ofte,,og spis rett etter at du har kastet opp

Skrevet

Jeg og bommelommer fryktelig mye om dagen -spesielt etter at oppkasten ga seg for et par uker siden(er 21 uker nå). Har egentlig ikke tenkt så mye på det, men det er jo litt spesielt da...hmm.... Jeg har bare sett på det som en "greie" som følge av graviditeten, jeg. Jeg spiser variert, lite og ofte. Har ikke noen spesielle "diller" og drikker mye vann.

Er bare glad for alt som kommer ut, jeg, og at det ikke -som nevnt over- blir stengt inne ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...