Gå til innhold

Bidraget i morgen!!!!??!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, nå er det skrapt i lommebok og på konto:( tøfft med juletidene og ekstra utlegg og ekstra tildlig utbetalingsdatoer i desember.

Håper det kommer i morgen, selv om jeg tviler. Bruker generellt sett å få bidragt på konto 3-4 hver måned. Men lov å håpe. Noen her som bruker å få det inn 1-2 hver måned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får den hver mnd, og fikk den i romjula.

Skrevet

den pleier viss å komme litt tregt første måneden etter jul ifølge min mor..

Skrevet

Har kommet her hos meg. Den var der ikke om fredagen så har kommet en gang i helga. ( for en gang skyld kom den til passe tid.. hehe. og det trengtes)

Skrevet

Jeg har ikke sjekket konto... men siste månedene har det aldri kommet før den 6. hos meg. Her betaler ikke far til rett tid, så får kun bidragsforskudd. Dere som har fått det nå i jula har sikkert en paps som blir trekt fra lønn??

Skrevet

Det kom visst til meg den 19 des. Jeg trodde det var det han var skyldig babyen i bidrag, men det var visst januarutbetalinga. Fikk blanketten idag.

Så jeg har brukt opp de pengene fordi jeg trodde ikke det var januarutbetalinga. At det går ann å være så dum! Nå har jeg 12 kr til den 18. Hurra.

Skrevet

HURRA! Jeg fikk penger fra Lånekassen idag! Da slepper jeg å være blakk! O'lykke og fromme! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...