Lille Filur Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Så en skikkelig søt en på Barnas Hus for et halvt år siden ca. Husker ikke målene, men sikkert en junior seng? Eller lønner det seg å velge en stor en med en gang som han kan ha til han flytter ut? hehe Hva slags seng valgte dere?
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Kjøp en dobbelseng, så kan han ta den med når han flytter! Jeg kjøpte køyeseng til snuppa når vi flytta hit i februar, hun ble 3 nå i september. Siden køyesenga egentlig ikke var brukenes til noe, så tok vi av toppen, så den kan mini få når den tid kommer. Tror ikke jeg hadde giddi og kjøpt en juniorseng, selv om de er kjempelekre og søte, de skal jo oppbevares, eller selges etterpå...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Vi skal kjøpe nå, det blir en 90*200 seng, ser ingen grunn til å kjøpe noe mindre..Den senga her skal ho ha i noen år kan man si;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde kjøpt en vanlig seng, men kjøpt sengehest eller noe. Jeg skal snart bytte til en vanlig seng med kant på den siden som skal være inn mot veggen og ha den "feil" vei slik at jeg er sikker på at hun ikke faller i gulvet.
lykken på jord Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Kjøpt vokse seng vi også. Den er litt større enn en sprinkelseng nå også drar vi den ut i lengden... knallfin! Lun, trygg og søt, tar lite av rommet
Lille Filur Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Ja de er lekre de små sengene. Men hvor kjøper dere 90x200 seng? finnes det noen lekre slike også? Tror ikke det blir ikea denne gangen.
bente69;) Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Vi har kjøpt Hemnes dagseng (Ikea)til snuppa. Genial da den enkelt (dra ut noen skuffer) kan gjøres om til dobbelseng.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Skeidar, Bohus, Ellos har også en knallfin, men da må den kjøpes over nett da.. Her har vi også Fagmøler som har noen fine. Stor utvalg av 90*200 senger. Noen er også barnesenger med sengehest.
Lille Filur Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2008 Noen som har juniorseng her i det hele tatt og kan anbefale det? Hvor mye koster slike voksensenger? Og hvilke madrasser bør vi se på? Skal få av bestefar så prisen er ikke så viktig=)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Vi har juniorseng til 3 åringen som 5 åringen brukte før ham (nå har 5 åringen sånn seng han kan bruke til han flytter ut) Husker ikke hva den heter, men synes den er grei siden det er integrert fin sengehestpå den. En fin overgang fra sprinkelseng synes jeg :-) Men, hadde vi bare tenkt å ha ett barn hadde vi ikke kjøpt juniorseng, de er dyre og ikke verd det om bare ett barn skal bruke det i et par år synes jeg, men her kan jo sengen brukes til barn etter barn siden vi har tre unger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå