Gå til innhold

farge og bleke håret!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gjort det 3 ganger i svangerskapet, sist i uke 34.. så plutselig leser jeg at det kan være skadelig og nå er jeg kjemperedd!!! noen som vet?? andre som har farget det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor leste du det? Jeg har aldri hørt det. Frisøren min har ikke sagt noe. Venninnene mine som er frisør har både farget og bleket håret i svangerskapet..

Skrevet

Det jeg har hørt, er at du kan bruke hårfarge som det ikke er sterke lukter i. Men de fleste hårfargene er uten de sterke luktene som det var før i tiden.

Skrevet

i den nye utgaven av gravid stod det en artikkel om forskjellig myter osv.. blant annet at mn ikke kunne garantere at hårfarging ikke kunne påvirke osv.... har surfet litt rundt på nettet nå og ble litt rolig igjen, tror ikke det har noe å si om man farger håret av og til=) baer et øyeblikks hysteri fra min side - sorry!!!

Skrevet

det er ikke ett problem! Har flere frisør venner som sier at

det er greit! Bleker håret selv.....

tror vel egentlig at det du har lest er bare enda mere misvisende myter som skremmer gravide unødig! Med alt det som står på nett skulle man tro at gravide burde oppbevares i en plastboble i 9 måneder!!!

Skrevet

hei dette vet jeg mye om var kjempe redd for dette selv da jeg var gravid så jeg tok ei runde å spurte de fleste jeg komm over jeg har bleket håret mitt hele livet mitt om trent...det eneste som er at blekinga ikke sitter så godt eller vis du farger det kan det ha noe med pigmentene å gjøre slik at du ikke får den fargen du ikke helt skal ha men er ikke farlig jeg har en nydelig gutt ingen skade jeg bleiket det 4 ganger gjennom svangerskapet...

Skrevet

helt enig anoona! men sånn like før fødsel er det fort gjort å la seg skremme=) selv om jeg er forholdsvis rolig i denne gangen=)

Skrevet

tror ikke det har noe å si på forsteret,men på fargen på håret! vet at håret ikke alltid blir som det pleier når en er gravid pga hormoner tror jeg! blir litt mer vanskelig å ha med å gjøre... men vet ikke noe om at d påvirker barnet...

Skrevet

Det går helt fint an å bleike/farge håret under svangerskapet! :)

Det eneste du må være litt obs på er det at det bør farges/bleikes i et godt ventilert rom og det at man kan risikere at fargen ikke blir akkurat som man tror! :)

Skrevet

har ikke lest noen plass at det er skadelig, men du trenger ikke sniffe amoniakken som kommer fra fragen da:) er frisør, har jobbet med farge halve svangerskapet mitt og jenta mi er helt frisk...har også farget mitt eget hår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...