mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 snuppa her på 2 år, har slitt med øre-hals betennelse i 2uker i desember, så og si frisk en uke, så feber og liten matlyst, nå tørrhoste som ikkje lyder noe fint, og ingen matlyst.... hva tror dere det kan være? hva ville dere gjort? satser på å få komme til fastlegen imorgen...
Zyan Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 ikke stort du får gjort tror jeg, om du ikke har hostesaft for slik hoste da? Sats på legetime imorgen, og spør..føler meg like usikker hver gang snupp blir syk jeg, knapt så jeg hukser fra gang til gang..hehe, lite søvn på meg se:) God bedring..
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 takk takk, man blir så frustrert når sykdomsperioden blir så lang...... og spsesilet når hun ikke spiser.kommer inn i en vond sirkel,liksom
Zyan Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 vet.. er syldom her også nå, igjen, det ene avlaster det andre.. 2 runder spysyken, diare, feber, forkjølelse, enda mer forkjølelse, slimhoste, mer feber og hoste.. dette er bare desember, og bare jentungen.. og hun smitter meg, så når hun er nesten frisk, er jeg syk..osv osv.. skikkelig gøy ja, hele desember har vært "syk" for alle 3 her hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå