Happy-bee Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har time til jordmor den 5.februar. Da jeg bestillte timen trodde vi at jeg den 5.februar kom til å være i uke 24. Dette viser seg å være feil, terminen min er flytta og jeg vil være i uke 20 den 5.februar. Nå har det seg jo sånn at det er ganske få kontroller for flergangsfødende, og det skal ikke være noen kontroll mellom uke 12 og 24 (utenom UL). Synes dere jeg skal ringe og utsette timen 4 uker, eller skal jeg bare late som ingen ting og møte som avtalt. Vet ikke hvor opptatt de er av at alt går etter boka...
*LilleTroll + spira Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Møt opp som avtalt du! Bare godt å få en ekstra time hos jordmor... hun kan da umulig synes det en dumt / unødvendig! Før ultralyd er det ikke godt for noen å vite hvor langt man virkelig er på vei.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg og ville møtt opp..Er ikke alltid lett å få time hos jordmor når man vil uansett..Eller så er det jo greit med en ekstra kontroll?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 ville møtt opp som avtalt jeg er bare 23vuker på vei men har allerde vært 5-6 ganger til jordmor og legen. og dette er min andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå