En liten mamma Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Vi er så heldige at vi har fått ei fantastisk dagmamma til jenta vår, vi er overlykkelige! Men vi har aldri hatt dagmamma før, og ho har aldri vært dagmamma før så ingen av oss vet hva som er fornuftig å betale for en slik jobb. Ho har selv to barn på jenta vår sin alder. Jenta vår skal gå til dagmamma 3 dager pr uke, og dagene blir ca 7 timer lange. Hvor mye skal vi betale? Og betaler en pr time, pr dag eller pr måned?
mamamamamamama Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 var dagmamma 2005/2006, da fikk jeg 30 kr timen, det er i alle fall vanlig her i området, tror jeg fikk 2200 for 2 dager i uken.
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Vi betalte 4200kr pr mnd. Verdt hver ei krone!
Fire småtroll Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Her er det vanlig med 200-250 kr dagen. Da sender du selv med bleier, yoghurt, middagsglass osv..
ejiec++ Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Vi skal betale 5000 kroner per mnd for full plass hos "hvit" dagmamma. Hun holder maten, vi kjøper bleier.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Jeg betalte 30 kr timen, hadde da med grøt og bleier
Lykke (ö;) Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Vi betaler 2500 for 2 dager i uken. Vi har tenkt å spørre om å få redusere prisen litt nå som hun får en unge til. Siden vi betaler for halvbarnehageplass også så det blir ganske dyrt i lengden. Vi får jo ikke full kontantstøtte heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå