Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jo, hvorfor skulle det ikke være forsvarlig?? Og hvis det mot absolutt alle odds skulle ha skjedd noe der, så finnes det da sykehus der og!
sebastian08 thea05 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 jeg var på gran canaria i uke 29 gikk helt fint bare hold deg unna katter og ikke grav i sand eller moll der katter kan ha vert
mamman t o.a Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 om kapteinen vil ha dere med så... vi hadde tenkt oss til tyrkia i min uke 30 der bekjente har feiehus... og da vi var på reisebyrået fikk vi beskjed om at det flyselskapet ikke tilot gravide over uke 25... i andre kan det være opp til kapteinen om han vil ha dere med... slik fikk vi det fortalt av flrer
juhuuuu Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Er nok forskjell på flyselskapene da, for det vanlige er å tillate gravide frem til uke 36 eller 38, men etter ca. uke 25 må man ha med legeattest som bekrefter at formen er fin. Bør ikke være noe problem å reise på ferie i uke 29!
Line-80 Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Kommer vel litt an på hvor varmt det er dit du skal reise, du skriver ikke noe om når på året du kommer til å være u uke 29. Jeg ville i allefall ikke syntes det var fristende å oppholde meg i 30 grader når jeg var så langt på vei, synes det høres direkte slitsomt ut. Er det derimot bare opptil 25 grader, kan det vel ikke være så ille... Ville uansett sjekket på forhånd hvor nærmeste sykehus var, og evt forsøkt å finnne ut litt om standarden. (Tenker litt på den reklamen for Europeiske reiseforsikring, hehe).
NormaJean Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 misunnelig!!!!! jeg vil og på ferie til syden nå!!!! jeg drar til spania i april/mai, er da ca halveis.... gleder meg! ring legen, flyselskapet og forsikringselskapet så får du vel de svarene du trenger..
Ejlis Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 Hei igjen! Takker for svar. Vi reiser nå i januar! Har snakket med lege, fått attest på at jeg kan fly og reisebyrået sier det er ok. Er ikke så veldig varmt nå da. Er vel 21 på Las Palmas nå eller noe i den duren. Så tror nok ikke jeg blir kokt. Legen sa at jeg skulle holde meg unna alle grønnsaker og frukter som ikke er behandlet eller jeg kan skrelle selv. Så salat er uaktuelt. Og kjøtt og fisk skulle være Well Done. Spurte legen om jeg var gal/uansvalig og det mente han jeg ikke var. Ønsket oss god tur. Gleder oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå