Nykommeren Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hilsen en som starter prøvingen for første gang i januar 2008..
Kakebakesøte Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Åh, det er så mye!! I starten er det alle de små øyeblikkene som første smil, første latter. Disse små føttene, hendene - lubne og gode. Sukk. Jeg får tårer i øynene av bare å tenke på det... De er så herlige, det er det beste ved å være mor!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Det meste foreløpig i allefall...har bare vært det i 7 uker foreløpig men det er helt utrolig hvor sterke bånd man knytter til den lille.....når de ligger og smiler til deg eller grynter mens de koser seg med puppen å ja, ALT vil jeg påstå=) masse lykke til med prøvingen håper det klaffer fort.... hilsen verdens stolteste prinsesse mamma=)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Det må nesten være alt :-) Et smil, et fornøyd grynt ved puppen, et blikk, små hender som griper dine, små tær som koser seg inntil deg, et kyss på kinnet, "gla deg", "mamma!" at bare du er god nok. Ja, det meste igrunnen! Verdens søteste prinsesse ligger i 2 etg her å sover sin søteste drøm, og i morgen tidlig når hun våkner er det meg hun roper på "MAMMA". Det er det beste ved å være mamma :-) Lykke til med prøvingen!!
mine små alver... Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Som de over her sier..det meste! men de gangene jeg virkelig blir rørt over det å få være mamma er når datteren min på 4 år sier:jeg elsker deg,du er så god og du er den beste mammaen i hele verden..Sukk. Da smelter hjertet mitt da!Og som nå når jeg sitter her å venter på henne,hun har vært en liten uke hos besteforeldrene sine i nord norge og jeg gleder meg veldig til å få henne hjem nå. selvom det til tider er deilig med litt barnefri er det aller best å ha henne hjemme sammen med meg!mamma følelsen er helt ubeskrivelig..og for å forklare min første tanker når datteren min ble født så tenkte jeg dette: oi...Så det er dette som er meningen med livet!!!Plutselig får livet en helt ny fantastisk mening. Høres veldig klisje aktig ut men...hehe! nå gleder vi oss til nr to kommer:) Lykke til med prøving ja:)
mamma til 2 små:=) Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Morsfølelesen og kjærligheten oss i mellom...kan til tider være overveldene god:=) utrolig å føle så sterkt!!!
ormeynglet Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Når små hender kliper rundt halsen din og gir deg en kjempekos. Det varmer langt inni sjelen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå