Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille herlige, søte prins på 4 mnd. har liksom en liten "knekk" øverst på det ene øret, er så søt atte, øret minner liksom om en liten hundevalp som skal ha oppstående ører men har en liten knekk / brett før det står helt opp....skjønner? Det er bare det at hver gang han sover på denne siden, bretter øret seg automatisk slik at han ligger med "brett". Jeg vil jo ikke at han skal få veldig komplekser på dette, eller utstående øre. Er det noe jeg kan gjøre, noen råd? Kan han kanskje ligge med pannebånd slik at øret ikke ligger i brett når han sover, eller vil dette kanskje være veldig ubehagelig? Takker for råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leander har også en liten brett på det ene øret. Vi har aldri tenkt noe særlig over det, annet at vi syns det er litt sjarmerende.

Skulle det plage han når han blir eldre vil det jo være en smal sak å få rettet på. Ville ikke tatt på han pannebånd. Kan umulig være noe godt å sove med det "resten" av livet :-)

Skrevet

Ha, ha, nei stakkar,...han skal få slippe å sove med pannebånd resten av livet. Tenkte kanskje det kunne hjelpe litt nå når han var så liten, og ørene enda er så myke, at det liksom kan formes rettere, ....????

Skrevet

Tror ikke det vil ha så mye å si., men du kan jo høre med hs om du kan påvirke "formingen" av øret på en måte.

Slapp av og ikke bekymre deg for det. Han kommer til å bli så fin så uansett!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...