Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Noen som vet? Jeg har ofte illeluktende utflod, mye gulaktig, tykk utflod. Kan dette være slik bakteriell vaginose? Jeg har prøvd canesten uten hell
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde det samme dro til legen fikk vite at jeg hadde bakteriell vaginose .fikk en krem på resept dalacid,
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 jeg har hatt bakteriell vaginose 2 ganger, har vel det enda og. det jeg merka det på var at jeg hadde fisklukt i underlivet etter sex, stinka råtten fisk. var hos legen og fikk dalacin kapsler. tok det og ble bra, men fikk det igjen, ble behandlet en gang til, men det kom tilbake og nå har jeg ikke gjort noe mer med det, legen sa at det ikke var noe farlig. de tar da en prøve fra underlivet ditt og du vil få svar på det i løpet av en uke, men jeg fikk behandling før jeg hadde fått svar på prøven siden det var klassiske symptomer på det. ta kontakt med legen din og hør, for det er ubehagelig å ha det sånn... lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Kan man bli behandlet for dette under graviditet???
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 det er jeg faktisk litt usikker på, men ta kontakt med legen din så får du et skikkelig svar der:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 jeg er 20uker på vei og jeg fikk dalacid... hun sa de var trygt å ta det etter i trimister
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 bakteriell vaginose skyldes som oftest en bakterie som heter gardnerella. Bakteriell vaginose kalles også skjedekatarr. Den lukten av utfloden er ikke til å ta feil av. Lukter skikkelig fisk. Ellers så hadde ikke jeg noen andre plager, eller vondt på noe vis. Behandles med dalacid og er borte på noen få dager. Ta deg en tur til legen. Er det bakteriell vaginose så kjenner de fleste leger igjen det med en gang. Men canesten er ikke noen mirakelkur mot sopp altså. Så prøv gjerne noe annet også, feks melkesyrekapsler (vivag). Fås kjøpt på apoteket eller helsekost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå