Pocoyoツ Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 ..Og på meg sto det at jeg ble å flytte eller pusse opp. (Har lett etter hus i nesten 1 år nå, men ikke funnet Drømmehuset) og at jeg ikke måtte bli forbauset om vi fikk et nytt familiemedlem. På min mann sto det at han ble å skifte jobb, eller endre arb.oppgaver og at han ville få lønnshopp. (Dagen før lille julaften fikk han opprykk, og 5.000 mere i lønn pr mnd) Videre sto det at han måtte passe vekta, han hadde en tendens til å gå opp i vekt nå. (I jula sa han at uniformsbuksene var blitt trange, og at han aner en liten bilring. Han er vanligvis tynn som en strek!) Hihi. Syns det var litt morsomt, har aldri opplevd at et horoskop stemmer så masse!
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 He he, er du tyren eller?? Synes jeg leste det samme i allers sitt årshoroskop eller noe, hihihihi:o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Åja, hehehe:o) Leste du det i allers?
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Hvor fant du det? Vil sjekke hva året har i vente for meg:)
Pocoyoツ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Leste det i C eller D. Det av de som kom ut nå i romjula.
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Ok, hihi,,, Snakk om å bomme helt fra min side. Men, det hørtes bare så kjent ut:o))
Pocoyoツ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2008 Kanskje det er samme "spådama" i begge bladene?? Enten C eller D kommer jo ut ifra Allers forlag, hvis jeg ikke husker helt feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå