Galskapens overhode Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hvilken synes du er finest av disse? Den nederste på denne siden: http://www.lisenett.no/restekurven7.shtml Eller nr 22 på denne siden? http://www.lisenett.no/restekurven6.shtml Tenkte jeg kunn ebenyttesjansen og kjøpe NÅ!
Edelweis Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 den første på listen din. de var ganske like i form da=) men absolutt den første
Håperpåønskebaby Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 nr 22... Ga liksom mer midje viss du forstår... den andre ga mer inntrykk av å gjøre en lubben synes jeg...
Galskapens overhode Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2008 Siden jeg er litt lubben selv så falt valget på den første på lista.. Tror den vil sitte best over en stooor barm.. Og små detaljer får jeg fikset hos skredder senere alikevel HI HI. så rart. jeg har bestilt brudekjole.. DETTE er skummelt det..
Tante Bassa Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Jeg syns også nr 22 er finest. Lykke til med valget :-)
Tredje bolla i magen :) Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Begge var flotte Men jeg ville nok ikke valgt noen av dem. Prøvde kjoler med lignende fasong da jeg skulle gifte meg men følte meg ekstra lubben i dem.. Hadde egentlig tenkt meg en slik kjole men slo det fra meg når jeg fikk prøvd en på. Men nå er jeg bare 160 i tillegg. Virket ekstra kort da.
Håperpåønskebaby Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Min kjole hadde draperinger rundt midjen, som gjorde at det så ut som jeg hadde en kjempefin midje.. Noe som var kjempegreit siden jeg er nokså stor.
Galskapens overhode Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har hatt 2 selskapskjoler med liknende fasong rundt livet, så vet sånn ca hvordan det vil sitte på meg.. Skull eegentlig ha en med drapering rundt livet, men den kostet jo over det dobbelte.. Bare det å leie den kostet mer enn denne kjolen.. Nå er kjolen, samt slør, hansker, smykke og tiara kjøpt og betalt.. Nå er det bare å få ut ungen, legge seg i hardtrening og slutte og bite negler (Frister å utsette bryllupet til januar/februar 2009, får se om sambo sier seg enig.. datoen er satt til 08.08.08 så langt i hvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå