Gå til innhold

Hvilken brystpumpe er best??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg dytter for jeg lurer også på dette. lurer på å kjøpe avent, men har virkelig ikke peiling. hva med elektrisk kontra manuell???

Skrevet

Jeg har avent sin manuelle, og var fornøyd med den til førstemann. Har ikke prøvd den elektriske, men har hørt at den kan være litt brutal. Kanskje noen andre her inne har mer erfaring med den elektriske??

Skrevet

vet ikke, men har fått en avent hos en venninne, hun har vært kjempefornøyd med den. den er manuell.

Skrevet

Jeg hadde elektrisk til nr 1. Var ikke fornøyd, syntes den bråkte og "sugde" ikke bra. Har fått låne avent sin manuelle hos en venninne, hun har vært kjempe-fornøyd med den.

Skrevet

advent,fantastisk,ta en du kan pumpe med selv...

Skrevet

Fikk bare til med medela-pumpen jeg leide fra sykehuset

Skrevet

Jeg brukte Medelas elektriske, funka fint for meg. Hverken sambo elller lillemann lot seg forstyrre av bråket (måtte sitte ved vogga for å få utdrivningsrefleks :-) Meeen, jeg erfarte fort at pumping bare økte produksjonen, så for å unngå lekkasje var det jo bare tull...

Skrevet

Velg ei elektrisk pumpe er min anbefaling. Jeg hadde avent manuell og slet som bare pokker for å få ut noe. Så jo ikke ut som jeg hadde melk i hele tatt. Så prøvde jeg ei elektrisk ei (tror det var medela) og da ble det fart i sakene. Noen er jo lett-pumpede men allikevel så tror jeg at ei elektrisk ei sparer puppene og mor for mye stress!

Skrevet

avent den manuelle har jeg.den svikter ikke.jeg hadde jo melk til store gullmedaljen og tulla sov masse så måtte tømme meg uansett.det var bedre å styre tempoet selv,enn å bli tørrsugd av en elektrisk ei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...