tertilus Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 jeg dytter for jeg lurer også på dette. lurer på å kjøpe avent, men har virkelig ikke peiling. hva med elektrisk kontra manuell???
melkekua™ Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har avent sin manuelle, og var fornøyd med den til førstemann. Har ikke prøvd den elektriske, men har hørt at den kan være litt brutal. Kanskje noen andre her inne har mer erfaring med den elektriske??
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 vet ikke, men har fått en avent hos en venninne, hun har vært kjempefornøyd med den. den er manuell.
fullrulleihuset Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde elektrisk til nr 1. Var ikke fornøyd, syntes den bråkte og "sugde" ikke bra. Har fått låne avent sin manuelle hos en venninne, hun har vært kjempe-fornøyd med den.
maria isabell Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 advent,fantastisk,ta en du kan pumpe med selv...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Fikk bare til med medela-pumpen jeg leide fra sykehuset
termin 29.jan Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Jeg brukte Medelas elektriske, funka fint for meg. Hverken sambo elller lillemann lot seg forstyrre av bråket (måtte sitte ved vogga for å få utdrivningsrefleks :-) Meeen, jeg erfarte fort at pumping bare økte produksjonen, så for å unngå lekkasje var det jo bare tull...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Velg ei elektrisk pumpe er min anbefaling. Jeg hadde avent manuell og slet som bare pokker for å få ut noe. Så jo ikke ut som jeg hadde melk i hele tatt. Så prøvde jeg ei elektrisk ei (tror det var medela) og da ble det fart i sakene. Noen er jo lett-pumpede men allikevel så tror jeg at ei elektrisk ei sparer puppene og mor for mye stress!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 avent den manuelle har jeg.den svikter ikke.jeg hadde jo melk til store gullmedaljen og tulla sov masse så måtte tømme meg uansett.det var bedre å styre tempoet selv,enn å bli tørrsugd av en elektrisk ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå