**¤¤** Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Nå merker jeg at vi er i januar og er deppa til tusen!!!! Sånn er det hvert år!!! Har hatt stille og grei julaften og i romjula + nyttårsaften. Pengene har vi vært forsiktig med da vi vet at vi kommer til å få dårlig råd i januar måned. Likevel er jeg deppa:( Noen flere enn meg som har det slik???
Butterfly_Flip Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 nytt år, nye muligheter, snart er det vår og sommer...... Tenk positivt.......
Alba44 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Nei, jeg blir ikke deppa over at det er blitt januar. Det jeg blir deppa og lei med over er alvorlig sykdom i familien :-( Det setter livet i et annet perspektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå