Gå til innhold

Er skikkelig deppa nå:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå merker jeg at vi er i januar og er deppa til tusen!!!! Sånn er det hvert år!!!

 

Har hatt stille og grei julaften og i romjula + nyttårsaften. Pengene har vi vært forsiktig med da vi vet at vi kommer til å få dårlig råd i januar måned.

Likevel er jeg deppa:(

 

Noen flere enn meg som har det slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nytt år, nye muligheter, snart er det vår og sommer......

Tenk positivt.......

Skrevet

Nei, jeg blir ikke deppa over at det er blitt januar.

 

Det jeg blir deppa og lei med over er alvorlig sykdom i familien :-(

Det setter livet i et annet perspektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...