Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg kuttet ut p-pillen rett før jul og vi skal starte "prøvingen" fra og med januar 2008. Det vil si - vi prøver ikke "hardt" fra og med januar, men har kuttet ut prevensjonen, og fortsetter som før. Om jeg blir gravid i vinter, til sommeren eller til høsten er ikke så nøye. Hadde vært gøy å komme i kontakt med andre i samme situasjon! Hilsen Mari, 28 år
AO3 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Ja, jeg!!! Jeg tar siste p-pille på fredag, tenkte jeg. Samboeren min spurte: "Vil du ha baby sammen med meg?" ved midnatt nyttårsaften. Han hadde nok planlagt å gjøre det akkurat slik en stund, men dessverre fikk jeg egentlig ut av ham dagen før hva han hadde tenkt å si - men han fikk gjøre det som han hadde planlagt, og det var utrolig koselig og gledelig.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Vi begynner prøvingen nå!! Har time til å ta ut spiralen på fredag!! :-) Skulle egentlig vente til sommeren siden vi gifter oss da, men nå klarer vi ikke å vente lengre... :-) Linn, 28
*Babyønske* Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jaaaaaaa ) Hihiii... Har lenge vært inne på mannen ikke klar jeg ... Men no er han klar og vi starter prøvingen no i januar.. Kjeeeempe spennende.. Har vært i dag og kjøpt eggløsningstester og vitaminer.. Hihi.. strååålende fornøyd.. Lykke til jenter ) *klem fra meg*
¤Tebsil ¤ Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Heisann! Ja, i morgen forsvinner hormonspiralen, så får vi se hva som skjer Utrolig spennende, har også kjøpt folat og eggløsningstest!
AO3 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tok siste p-pille i går, så nå er det bare å vente og se hva som skjer! Jeg har kjøpt graviditetstester, men ikke eggløsningstester. Tenker som så at vi har sex både ofte og regelmessig uansett, så eggløsningstester burde ikke være nødvendig. Dessuten har jeg ikke lyst til å ha sex fordi vi MÅ, men fordi vi VIL! Så vi fortsetter nok i det samme fine sporet som før, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Hei, gøy å se at det er flere som prøver, for jeg er også en av dem. Hadde en MA i fjor og har ikke turt å prøve siden da, for jeg har vært redd at det kommer til å gjente seg. Men nå har jeg endelig mannet meg opp, og det skal settes i gang med prøveperioden ( forrige gang gikk de på første forsøk, så vi får se om jeg er like heldig denne gangen??) Men lykke til alle sammen, håper at år 2008 blir en fruktbar år for oss alle sammen. Klem til alle, 30
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Skriver meg på denne listen jeg... Kutta pillen for to uker siden, så nå tar vi det som det kommer. Typen er småhysterisk stakar, ringte ham på jobb, og rakk ikke si mer enn "jeg må fortelle deg en ting", før vi måtte legge på (han var jo som sagt på jobb). Han ringte opp igjen et par minutter senere og var overbevist om at jeg trodde jeg skulle fortelle ham at jeg var gravid..hehe
nåerdetmintur:) Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Slenger meg på denne lista her jeg.. Hadde en MA i desember og føler at nå er det på tide å prøve igjen.. Så får vi håpe at det ikke tar så lang tid for noen av oss å bli gravide, og at den lille spira sitter der den skal:)
Fuzzmatica Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Jeg sluttet på pilla for 2 uker siden. Sambo er bortreist og kommer hjem om en uke...Da blir det prøving:) Gleder og gruer meg på samme tid, siden dette er vår første! Veldig spennende da:) Linn
des08 & aug10 Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Vi prøver fra januar. Tok ut spiralen 16/1-08, så da er det bare å vente i spenning på når det skjer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå