Butterfly_Flip Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Å kaste ut folk fordi de er for fulle afra en fest på den måten som Simen gjorde. Han er nå savnet i kalde Bodø. Om de skulle finne han omkommet, håper jeg de vaktene blir mistekt for uaktsomt drap. http://www.nettavisen.no/innenriks/article1514114.ece
Gjest -<<- Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 I den artikkelen du viser til står det vel at han ikke ble kastet ut ...
nickoline og supermann Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Kan desverre ikke skylde på andre enn han selv.......man må vite sine begrensninger!!!
Tommage♀♂ Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 "Forlot festen frivillig Politiet fikk tidiligere i dag informasjon om at Simen Bendiksen ble kastet ut fra festen på grunn av høy promille. Dette viste seg ikke å stemme. - Etter at vi har hatt samtaler med vaktene på Bremnes fort og venner av Simen kan vi nå fastslå at han forlot festen frivillig, sier Sørmo. " Vaktene gjorde vel bare jobben sin? Jeg synes kanskje de kunne prøvd å skaffe ham en taxi, men av erfaring vet jeg hvor lett det er på nyttårsaften... Synes faktisk ikke vaktene kan klandres ut fra det jeg leser her.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 er dessverre ikke sånn at en gutt på 19 år kjenner sine begrensninger. Man (venner/bekjente/vakter etc) kan ikke bare kaste ut et menneske som ikke klarer å ta vare på seg selv. Man må ta såpass ansvar an det blir sørget for at vedkommende kommer seg hjem. Stakkars Simen, og stakkars foreldrene hans
Butterfly_Flip Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 å faen.. så dumt da.. at jeg ikke kan se skikkelig mener jeg
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 vaktene er faktisk pliktig til å se til at han får skyss hjem
nickoline og supermann Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Har selv akkurat anmelt en 18 åring, som heller ikke kjente sine begrensninger. Skadeverk og brannvesenregning for 15000 kroner. Han fikk skyss med onkel p til fyllearresten da! Det er ingen andre enn deg selv som er ansvarlig for dine handlinger. Men litt medmenneskelighet er jo greit å ha. Men han hadde vel venner på denne festen. Tror de finner han død faktisk. Stakkars foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå