Gå til innhold

Det burde ikke ha vært lov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den artikkelen du viser til står det vel at han ikke ble kastet ut ...

Skrevet

Kan desverre ikke skylde på andre enn han selv.......man må vite sine begrensninger!!!

Skrevet

"Forlot festen frivillig

Politiet fikk tidiligere i dag informasjon om at Simen Bendiksen ble kastet ut fra festen på grunn av høy promille. Dette viste seg ikke å stemme.

- Etter at vi har hatt samtaler med vaktene på Bremnes fort og venner av Simen kan vi nå fastslå at han forlot festen frivillig, sier Sørmo. "

Vaktene gjorde vel bare jobben sin? Jeg synes kanskje de kunne prøvd å skaffe ham en taxi, men av erfaring vet jeg hvor lett det er på nyttårsaften... Synes faktisk ikke vaktene kan klandres ut fra det jeg leser her.

Skrevet

er dessverre ikke sånn at en gutt på 19 år kjenner sine begrensninger. Man (venner/bekjente/vakter etc) kan ikke bare kaste ut et menneske som ikke klarer å ta vare på seg selv. Man må ta såpass ansvar an det blir sørget for at vedkommende kommer seg hjem.

Stakkars Simen, og stakkars foreldrene hans :(

Skrevet

å faen.. så dumt da.. at jeg ikke kan se skikkelig mener jeg

Skrevet

vaktene er faktisk pliktig til å se til at han får skyss hjem

Skrevet

Har selv akkurat anmelt en 18 åring, som heller ikke kjente sine begrensninger. Skadeverk og brannvesenregning for 15000 kroner.

Han fikk skyss med onkel p til fyllearresten da!

Det er ingen andre enn deg selv som er ansvarlig for dine handlinger.

Men litt medmenneskelighet er jo greit å ha. Men han hadde vel venner på denne festen.

Tror de finner han død faktisk. Stakkars foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...