selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg er ganske heldig med ks-arret, har jo masse hud over og rundt, men selve arret er en pen, lyserød strek. Uansett - eldsta mi på snart fire lurte fælt på hva det var for noe, så jeg måtte jo forklare at siden lillesøster var så stor så fikk hun ikke plass ut det vanlige babyhullet, som storesøster kom ut av... derfor måtte flinke, snille legene skjære hull i mamma og hjelpe lillesøster ut. "oj så fint, da har vi jo ein utgang hver da jo" sa hun
Pocoyoツ Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 For ei fin historie! Måtte lese den til mannen min Håper jo at arret skal bli bedre etterhvert, men akkurat nå der det ut som at jeg tok ks for under en mnd siden (Det er 2.5 år siden) Har termin igjen like rundt hjørnet nå, og legen har lovet meg at hvis det blir ks på nytt, skal de gjøre det de kan for at jeg skal få et penere arr. Men det hjelper litt å tenke på at det faktisk var den pølsa som reddet livet til sønnen min. Hadde ikke tenkt på det på den måten før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå