Loli Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Og som kunne fortelle litt om hvordan det er? Trivsel? Omstilling når det gjelder, jobb, bhg skole? Håper noen tar seg tid til å svare:)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jupp! jeg bor i stockholm:) Stooortrives!!!! Jeg jobber full tid. Det er ikke så utrolig mye billigere å bo her når lønningene er lavere, men jeg sitter nok igjen med mer uansett fordi mat ol er billigere. Jeg elsker sverige og kommer til å bo her mange år. Jeg synes det var litt vanskelig å åf jobb her i begynnelsen fordi de fleste ville at du skulle kunne skrive svensk. Men det gikk bra til slutt. Jeg har ei venninne som har 2 barn med svensk samboer, de flyttet hit i høst. Den yngste ser ikke ut til å ha fått problemer språkmessig enda og snakker både svensk og norsk og skiller det greit fra hverandre. Den eldste sliter litt vet jeg fordi han går i 1 klasseå skal lære å lese osv akkurat nå... Send PM om det er noe du lurer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå