Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Akkurat nå har jeg det helt jævli! Fikk vite i dag at min beste venninne venter barn nr 3, og de begynte planleggingen i oktober/november... ALLE rundt meg er gravide nå, og jeg har da plutselig ingen å prate med! Sitter bare å griner og er så livredd for at icsi forsøket vi skal ha nå i januar/februar ikke skal funke! Det vet jeg vil knekke meg helt! :-(
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Heisann pike 26=) Jeg kjenner følelsen, vi har prøvd i to år, og mine nærmeste venner har blitt gravide, født og nesten gravide igjen, og jeg har akkurat fått vite at icsi forsøket våres var vellykket, mest sannsynlig. Det er ikke enkelt å takle det, jeg klarte det pga jeg unnet dem dette for alt i hele verden (det gjør nok du og altså...) Og bestemte meg for at eneste måten jeg kunne takle dette på var å være mye sammen med dem, hjelpe og støtte dem. Bruke mine egne krefter på andre... hadde ikke stor tro på icsi`en våres men jaggu meg, tankene har sikrulert mye rundt det men kanskje er det sant at samvære med små barn hjelper deg selv å bli gravid?? Prøver å fylle opp tiden med andre ting som kan spore av tankene dine litt... Håper det lykkes for deg og at du kommer deg gjennom denne tiden!!! Lykke til!!!=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Tusen takk for fine ord, og gratulerer med graviditeten! :-) Det værste er jo at de fleste er ganske ny-gravide, så det er ingen babyer jeg kan kose meg med... Håper bare jeg slipper å se alle magene vokse mens jeg selv er tom...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Vi får sette alle kluter til å krysse alle fingre for at det skal lykkes for dere nå snart!!=)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jeg også kjenner denne følelsen, og vi må bare takle å leve med den, selv har jeg gjort det i mange, mange år.. men jeg gir meg ikke!!! Vi lykkes en dag vi også og da er alt glemt.. ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter der i 9 mnd... klem
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Det er godt å snakke med andre i samme situasjon... ...når man føler at alle rundt en befinner seg i en helt annen verden og en selv er totalt utenfor. Voksende mager og stolte mødre/ fedre kan i perioder virke provoserende. Håper allikevel at du klarer å "holde hodet over vann" og delta i dine venners lykke. Du vil nok ikke angre på det etter hvert ) Det er lov å gråte i sorgprosesser. Lykke til med forsøket!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk! :-) Det er nok bare vondt akkurat nå... er jo kvalm av misunnelse! Prøver å tenke sånn at når det endelig klaffer, så vil jeg ha den yngste beibien og alle vil være misunnelige på meg og kanskje babysyke igjen! hihi
balle og solo Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Det er ikke lett å delta i andres lykke, når det ikke klaffer for en selv... det vet jeg... men kansje det faktisk hjelper å være litt deltagende i venninnen din sitt svangerskap, og være der for henne. det kan hjelpe deg å få din egen sorg litt på avstand faktisk, og du vil nok få det litt bedre med deg selv. lykke til, vi krysser alt for deg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå